Łatwa w obsłudze i przejrzysta strona internetowa to najlepsza wizytówka każdej firmy. Zastanawiasz się nad rejestracją domeny i nie masz pojęcia jak to zrobić? Dowiedz się, na co należy zwrócić uwagę przy zakupie domeny oraz jak można sprawdzić dostępność domeny?
Rejestracja domen internetowej to tylko kilka prostych kroków
Domeny internetowe dostępne na JCHost.pl pozwolą przykuć uwagę internautów i zwiększą rozpoznawalność witryny w internecie! Nasz rejestrator domen nie tylko oferuje pełną administrację, ale także profesjonalną pomoc techniczną. Wykupienie domeny rozpoczyna się od znalezienia adresu strony, wiążący się z jej tematyką. Niebagatelny jest stosowny dobór słów kluczowych, a sama nazwa musi być też chwytliwa i być możliwie jak najkrótsza. Kluczowy jest także wybór końcówki domeny, czyli tzw. rozszerzenia. Dostępne są różnorakie opcje, m.in.: „.pl” – dla stron o zasięgu ogólnopolskim, „.com” – dla spółek o zasięgu globalnym, „.org” – dla organizacji, stowarzyszeń i fundacji lub „.biz” – dla stron powiązanych z szeroko rozumianym biznesem. Następnie konieczne jest sprawdzenie domeny – w tym celu należy użyć wyszukiwarki domen.
Rejestracja adresy – finalny etap kupna domeny
Kiedy sprawdzimy już dostępność domeny, można przystąpić do rejestracji – uzupełnienia aktualnych danych firmy i opłacenia abonamentu. Usługi oferowane przez JCHost.pl zapewniają łatwą rejestrację domeny, a także jej odnowienie po zakończeniu okresu abonamentowego. Na uwagę zasługuje profesjonalny serwis i pełna pomoc podczas konfiguracji domeny, które powodują, że rejestrator ten jest chętnie wybierany przez osoby zainteresowane wykupieniem domeny.