Pawilony są pomocne w każdej firmie handlowej. Mogą stanowić dopełnienie sklepu stacjonarnego albo też być głównym punktem sprzedaży. Szczególnie dobrze sprawdzają się w trakcie targów i podobnych wydarzeń, a ponadto, dzięki łatwemu montażowi i mobilności, mogą być stosowane na przykład do prowadzenia sprzedaży w miejscowościach letniskowych czy na sezonowych wyprzedażach. By pawilon handlowy dobrze wypełniał swoje funkcje, winien być właściwie dopasowany do potrzeb użytkownika. Na co zatem zwracać uwagę przy jego doborze?
Pawilon handlowy – jak wybrać?
W ofercie producentów znajdziemy rozmaite rodzaje przenośnych pawilonów handlowych. Każdy z nich zalicza się do jednej z 2 grup – pawilonów ze sztywnymi ścianami lub namiotowych. Te pierwsze wykonywane są na przykład z płyty obornickiej albo drewna. Charakteryzują je stosunkowo szybki montaż, jednakże ich mobilność jest o wiele mniejsza niż pawilonów namiotowych. Są także od nich o wiele droższe, przez co polecane są raczej do punktów stacjonarnych. Poza tym mogą pełnić funkcję kas biletowych, portierni bądź kiosków.
Pawilon handlowy – kiedy warto go używać?
Jeśli pawilon handlowy ma być często przestawiany lub najważniejsze są dla nas koszty, najlepszym wyborem będzie pawilon namiot. Wbrew pozorom, tego rodzaju konstrukcje cechuje duża trwałość, będąca rezultatem zastosowania do ich produkcji najwyższej jakości surowców. Zarówno rury, z których wyprodukowane są szkielety, jak i powłoki, są odporne na uszkodzenia mechaniczne i niekorzystne warunki atmosferyczne. To sprawia, że namiotowe pawilony handlowe, jeśli będą prawidłowo konserwowane, posłużą kilkanaście lat – także przy częstej eksploatacji.